Shop Mobile More Submit  Join Login
Ask Toothless and Hiccup: Question 16 by Midnight7716 Ask Toothless and Hiccup: Question 16 by Midnight7716
Question asked by :iconmiloucet:

Yep... They have a little girl named Nebula. ---> [link] I'm just not THAT into M-Preg. Like I'll read it and draw it on occasion... but it's not really at thing of mine. Regular Yaoi is fine with me. ^__^

EDIT: Q&A is closed everyone!! Sry!!
Add a Comment:
 
:iconiluvshadowlink:
ILuvShadowLink Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Writer
toothless did you ever want to eat Astrid when you were a dragon (like full dragon form)?
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
Toothless: Sometimes, but I know hiccup wouldn't like that. :T

(Sry, the questions are closed.)
Reply
:iconmrsishida0560:
MrsIshida0560 Featured By Owner Jun 12, 2012  Student Filmographer
i have one for Hiccup if u can squeez in another question Hiccup lol (wink wink) er was Astrid jealous of u guys??? (don't hate me Astrid lol)
Reply
:iconspidermaster14:
spidermaster14 Featured By Owner Feb 2, 2012
MOAR NEBULA!! :iconmegustaplz:
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
<XD
Reply
:iconspidermaster14:
spidermaster14 Featured By Owner Feb 2, 2012
I demand it be so!
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
<XD We'll see.
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 22, 2012  Hobbyist Traditional Artist
no give us neblua NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!plz
Reply
:iconkakayu:
Kakayu Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Admittedly, I'd love her more if she were a he...But that's to be expected. 8D
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
question asked by miloucet
CAUSE IM JUST THAT AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
QUESTION for her hey,hi do you love your mommy, (idk hiccup) and daddy, (idk toohless) would you love me?
Xthinksx oh and one more for hiccup. how was it? and your dad's reaction?
Reply
:iconleech333:
Leech333 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student Writer
OMG ITS CUTE :iconexcitedlaplz: (boy or girl?)
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Girl
Reply
:iconleech333:
Leech333 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student Writer
I saw that now, I tried to let you know in another comment, but I accidentally replied to my own instead of posting a new comment on this. lol

I put this:


Oh, wait, I just read the description as dA was processing my first comment.

I was like "WAIT BACKUP BACKUP BACKUP" while mashing the delete button. It didn't work.
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL It's ok. <XDDDD
Reply
:iconleech333:
Leech333 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student Writer
^_^
Reply
:iconleech333:
Leech333 Featured By Owner Feb 2, 2012  Student Writer
Oh, wait, I just read the description as dA was processing my first comment.

I was like "WAIT BACKUP BACKUP BACKUP" while mashing the delete button. It didn't work.
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
and I WANNA SEE THE BABY MORE ITS FREAKING CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hee! X3
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
please its cute have one where you make her talk WAIT i got a question for her hey,hi do you love your mommy, (idk hiccup) and daddy, (idk toohless) would you love me?
Xthinksx oh and one more for hiccup. how was it? and your dad's reaction?
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
WHATS ITS NAME
Reply
:iconmiloucet:
miloucet Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW lol poor hiccup and to ~ghostwhisperie guys can get femmine injections and then its sugercly removed how do i know this i just know and in my version the same thing happends to hiccup except i created a bf for him so yeah..............
Reply
:iconghostwhisperie:
ghostwhisperie Featured By Owner Feb 2, 2012   Digital Artist
i really do not know how guys get preg but in this interview andy and asking alexandira were talking about how could they get a baby out?and is their kid a boy,or girl?

[link] i hate this interview D:<
Reply
:iconamex230:
amex230 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Traditional Artist
really? XD i never knew XD
Reply
:iconmidnight7716:
Midnight7716 Featured By Owner Feb 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL I made her quite a few months ago and I only drew her a few times since then, so I can see why... LOL
Reply
:iconamex230:
amex230 Featured By Owner Feb 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1631 × 1007


More from DeviantArt



Details

Submitted on
February 2, 2012
Image Size
355 KB
Resolution
1631×1007
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,938
Favourites
17 (who?)
Comments
27
Downloads
72
×